CUM LIVRAM


 Zone deservite
    Arhi Design SRL ofera livrare prin curier oriunde in Romania.
 Metode de livrare
    Efectuam livrari in 72 de ore de la primirea comenzii, in conditiile enuntate mai jos (comenzile se pot prelua non-stop pe website).
comanda sa fie primita si achitata (achitata doar in cazul alegerii optiunii de plata prin transfer bancar sau plata online prin card) pana la orele 14:00
livrarile se pot efectua in functie de programul Curierului, de luni pana vineri 09:00-15:00 si sambata (la cerere expresa prin bifarea cazutei corespunzatoare din procesul de plasare a comenzii) intre 09:00 - 13:00
orele de livrare nu pot fi garantate, depinzand unilateral de curier;
datele de livrare, facturare si de contact sa fie complete si corecte.
Datele cu caracter personal completate in procesul de plasare a comenzii vor fi utilizate doar in temeiul legii, cu scopul intocmirii facturii fiscale, a chitantei doveditoare de plata si a datelor logistice de livrare a comenzii. Orice alt scop (precizat expres), face obiectul unui acord voluntar din partea dvs. intr-o alta sectiune a site-ului din cadrul contului inregistrat de dvs. si se realizeaza doar prin bifarea unor casute dedicate. In orice moment aceasta confirmare de prelucrare a datelor personale in alte scopuri decat cele prevazute de legile comerciale poate fi revocata de catre client, unilateral, prin debifarea casutelor din sectiunea dedicata respectivului client inregistrat.
 Timp de livrare
    Facem constant eforturi pentru a respecta timpii de livrare, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu dvs. in calitate de client.
    Este foarte important sa ne oferiti datele de livrare si contact corecte si complete, pentru a nu intarzia livrarea. Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora/in perioade foarte aglomerate etc., motiv pentru care veti fi informat telefonic sau prin email despre acest aspect. Arhi Design nu va fi in niciun fel responsabila pentru anumita pierderi ale clientului datorita amanarii sau anularii unor livrari din partea noastra.
 Tarife de livrare
    Tarifele de livrare sunt specificate in mod evident in cadrul plasarii comenzii si ele sunt in valoare fixa pana la incidenta greutatii de 3 kg. Tariful de transport este afisat in cadrul fiecarei comenzi in parte (TVA inclus). Orice kilogram suplimentar (peste 3 kg - in functie de greutate finala a coletului rezultata la procesare) va fi taxat separat, dupa ce in prealabil ati fost notificat prin email relativ la noua valoare a transportului. In cazul in care va exista acordul dvs. pentru livrarea comenzii cu o greutate aditionala mai mare de 3 kg, la care s-au adaugat costuri aditionale de transport, comanda va intra in procesare. Confirmarea dvs. se face prin replica la emailul de informare receptionat din partea noastra.
 Metode de ambalare
    Toate produsele sunt ambalate cu atentie in cutii CO3 (carton ondulat in trei straturi).
Toate produsele sunt impachetate in ambalaje protectoare, pentru a evita defectiuni sau spargeri.
 Riscuri de livrare
    In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs., nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital etc, curierii vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a receptionat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs. este considerata livrata. In cazul refuzului de primire, Arhi Design nu isi asuma nicio raspundere cu privire la o noua data de livrare, ea urmand a fi stabilita de comun acord intre parti cu o noua achitare a contravalorii transportului, de catre client. Arhi Design va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acesteia in masura posibilitatilor.
    Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic sau prin SMS inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de "colet".
    Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte aglomerate. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost catre o noua locatie cu livrare in termen de 72 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Solicitarea poate fi telefonica (0351.405.469) sau prin email, la adresa urmatoare: comenzi@arhidesign.ro