Cum plătești


 Card bancar

    La plasarea comenzii, puteți alege metoda de plată: Plată Online prin card bancar, iar după finalizarea comenzii veți fi redirecționat către serverul securizat pentru plată (după apăsarea butonului “Trimite Comanda”). Vă rugăm să introduceți cu atenție datele cardului. Urmăriți cu atenție mesajele de pe ecran și asigurați-vă că ultimul mesaj este de confirmare a plății efectuate și nu este un mesaj de eroare a efectuării plății. Comanda va intra în pregătire din momentul în care există confirmarea efectuării cu succes a plății cu card bancar.


 Transfer bancar

    Transferul bancar este efectiv o plată prin banca - O.P. (ordin de plată) - acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care aveți deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuiesc efectuate în avans, iar după plată este indicat sa ne transmiteți dovada plății prin e-mail, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, departamentul de contabilitate va integra comanda spre procesare.


Datele noastre pentru efectuarea plății sunt:
S.C. Arhi Design S.R.L.
RO 3069820, J16/3323/1992
IBAN RO82BRDE170SV24847101700
BRD - Sucursala Craiova

Ramburs
Acceptăm plata la livrare / ramburs către curierul care face livrarea.
În cazul în care sunteți persoana juridică și ați plasat o comandă cu plata la livrare care depășește 1000 lei, vă rugăm să plătiți cu cardul prin POS-ul livratorului(în cazul nostru curierat DPD) sau să ne informați în avans, că doriți să plătiți prin OP (transfer bancar) înaintea livrării. În cazul în care sunteți persoana fizică, vă rugăm să țineți cont de recomandarea de mai sus pentru comenzi mai mari de 5000 lei.


Facturare plăți
    Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Arhi Design este plătitoare de TVA. Orice comandă plasată pe website se achită înainte sau la livrare, în condițiile menționate anterior. Arhi Design va emite către client o factură pentru bunurile și/sau serviciile livrate/prestate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura fiscală se emite pe numele plătitorului (persoană fizică, juridică sau ONG). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal "Semnarea și ștampilarea facturilor nu sunt obligatorii", iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice". Arhi Design nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic (fie prin e-mail, fie în contul de utilizator, în cazul când acesta s-a înregistrat. La solicitarea clientului, Arhi Design poate trimite clientului factura fizică semnată și ștampilată în termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru orice localitate din țară. La încasarea banilor ramburs de către curier, acesta va elibera chitanța doveditoare în numele Arhi Design.